تولید مستند «شهید مجتبی رحمانیان» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تولید مستند «شهید مجتبی رحمانیان» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
گواهیان از تولید مستند «شهید مجتبی رحمانیان» توسط گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مجموعه مستند «رسم عاشقی» ویژه معرفی شهدای شهرستان جهرم از سوی گروه رسانه ای «ماح»، کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم افزود: از جمله این مجموعه مستند که به همت بچه های مسجد تولید شده، مستند شهید «مجتبی رحمانیان» است که به مدت بچه های مسجد آماده شده است.

 

وی بیان کرد: بچه های گروه رسانه ای «ماح»، در این مستند، به منزل پدر شهید رحمانیان رفته و در یک محفل صمیمی و دوستانه با مادر این شهید والامقام به گفتگو نشسته اند.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: چگونگی اعزام به جبهه این شهید دفاع مقدس و دیگر ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد وی در کلام مادر شهید «مجتبی رحمانیان» بیان شده است.

 

وی عنوان کرد: مجموعه مستند «رسم عاشقی»، جلوه های زیبایی از زندگی و منش شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از حرم شهرستان جهرم را از زبان پدر و مادر شهدا به تصویر کشیده است.

 

به گزارش شبستان، شهید «مجتبی رحمانیان» در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۳۶۷ و در منطقه عملیاتی «شلمچه» به فیض رفیع شهادت نائل آمده است.

پایان پیام/ 691