اجرای طرح« بهترین تابستان من» در مسجد امام حسن مجتبی (ع) رشت

اجرای طرح« بهترین تابستان من» در مسجد امام حسن مجتبی (ع) رشت

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
قمی از برگزاری طرح «بهترین تابستان من»به همت کانون شهید محمد هدایتی در مسجد بزرگ امام حسن مجتبی (ع) رشت خبرداد

« مرتضی قمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تاکید بر لزوم غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با محوریت مساجد اظهارکرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فرصتی مناسب برای فعالیت‌های کودکان و نوجوانان بر پایه آموزه‌های دینی و مذهبی در مساجد است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید محمد هدایتی رشت با اشاره به اعتماد خانواده‌ها به کانون‌های مساجد گفت: وجود این پایگاه‌های مذهبی برای تقویت باورهای دینی و مذهبی در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن که کودکان و جوانان را نشانه گرفته است، تاثیر بسزایی دارد.

 

وی از اجرای طرح«بهترین تابستان من» در کانون شهید محمد هدایتی خبرداد و افزود: به‌منظور احیای کارکردهای مسجد و جذب کودکان و نوجوانان به مساجد و اجرای فعالیت‌های مسجدمحور، فعالیت‌های متنوعی برای اعضای کانون در قالب این طرح تدوین شده است.

 

قمی جمعیت هدف این طرح را گروه سنی ۸ تا ۱۶ سال اعلام کرد و بیان داشت: در قالب این طرح تابستانی، کلاس قرآن، احکام و سیره اهل بیت(ع)، آموزش کامپیوتر، نمایش فیلم و مسابقات علمی، دینی و ورزشی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) رشت دایر می‌شود.

 

به گفته وی، برپایی اردوهای تفریحی زیارتی، لیگ تابستانه گل کوچیک، پینگ پنگ، شنا از دیگر برنامه‌های تابستانه برای اعضای کانون شهید محمد هدایتی است.

 

قمی خاطرنشان ساخت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام با شماره ۰۹۹۳۴۷۸۸۷۹۹ تماس حاصل کرده و یا با به همراه داشتن یک قطعه عکس و فتوکپی شناسنامه به مسجد امام حسن مجتبی(ع) در منظریه رشت مراجعه کنند.

 

 

پایان پیام/ 84