همفکری و تعامل ارکان مسجد به رونق و اعتلای مساجد کمک می کند

همفکری و تعامل ارکان مسجد به رونق و اعتلای مساجد کمک می کند

تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
به گفته حجت الاسلام حسینی نسب، همکاری پایگاههای مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد موجب رونق و اعتلای مساجد می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان ، امام جمعه سلطانیه در جلسه راهکارها فعالسازی و بررسی مسائل و مشکلات کانون های فرهنگی هنری مساجد با تاکید بر استفاده از فرصت و ظرفیت های بوجود آمده بخاطر توجه دولت انقلابی به مسائل فرهنگی گفت: اگر کسی مسئولیت کانون ها را قبول می کند، نباید کوتاهی کند.

 


حجت الاسلام سیدعمران حسینی نسب با تاکید بر انتخاب مسئولان کانون‌ها از بین جوانان انقلابی، دغدغه مند و اهل مسجد گفت: اگر در انتخاب مسئول کانون به این شاخصه ها توجه نشود، مشکلات باقی خواهد ماند.

 


امام جمعه شهرستان سلطانیه با اشاره به محورهای نه گانه فعالیت کانون ها یعنی قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، تربیتی و اردویی، رسانه، سرود، مهارت، تئاتر، کارآفرینی و ادبیات گفت: با اجرای این محورها، بخشی از کارکردهای مساجد فعال می شود چرا که فعالیت مساجد از صدر اسلام محدود به عبادت نبوده است.

 


رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سلطانیه با بیان اینکه فعالیت پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی هنری با محوریت مساجد است، گفت: در انتخاب مسئول کانون به شاخصه اهل مسجد بودن، دغدغه مند بودن نسبت به مسائل فرهنگی توجه شود.

 


حسینی نسب با اشاره به جایگاه مساجد افزود: همکاری پایگاههای مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد موجب رونق و اعتلای مساجد می شود.

پایان پیام/ 73