مساجد شهرستان باشت میزبان کلاس‌ های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان

مساجد شهرستان باشت میزبان کلاس‌ های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان

تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
مددی گفت: گفت: کلاس‌های اوقات فراغت در فصل تابستان برای نوجواتان و جوانان در مساجد شهرستان باشت برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، پرویز مددی با بیان اینکه در ایام تابستان خانواده‌ها همیشه دغدغه اوقات فراغت فرزندان خود را دارند، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و در پیش بودن ایام تابستان، این اداره برنامه‌های خوبی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تدارک دیده است.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت با اشاره به اینکه ایام تابستان کلاس‌های اوقات فراغت در مساجد شهری و روستایی و خانه فرهنگ و هنر در باشت برپا می‌شود، افزود: در مرحله نخست کلاس‌های احکام، نقاشی و خطاطی با حضور اساتید مطرح برگزار می‌شود.

 

 وی ادامه داد: به زودی کلاس‌های متنوع دیگری از جمله کلاس‌های مذهبی، فرهنگی، هنری و ورزشی نیز برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در سطح شهر و روستاهای اطراف نیز اضافه و برگزار می‌شود.

 

مددی با اشاره به اینکه کلاس‌های اوقات فراغت با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باشت برگزار  می‌شود، عنوان کرد: برپایی کلاس‌های اوقات فراغت می‌تواند باعث استفاده صحیح از تعطیلات تابستانی نوجوانان شود.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: انتظار داریم ادارات و نهادها با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت جهت برگزاری برنامه‌های مناسب ویژه اوقات فراغت کودکان و نوجوانان همکاری کنند‌.

پایان پیام/ 82