توزیع ۲۰ بسته گوشت نذری به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش میان محرومان

توزیع ۲۰ بسته گوشت نذری به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش میان محرومان

تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
مقتدری گفت: تعداد ۲۰ بسته گوشت نذری به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش تهیه و میان محرومان توزیع شد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: در ادامه برنامه ها و فعالیت های خیرخواهانه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)»، اقدام دیگری به منظور حمایت از خانواده های کم بضاعت انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش با اشاره به اینکه این اقدام به عنوان سیزدهمین فعالیت خیرخواهانه بچه های مسجد در سال جاری انجام شده است، افزود: این کانون فرهنگی هنری در سال جاری 12 فعالیت خیرخوانه در راستای کمک به محرومان انجام داده و در سیزدهمین اقدام، بسته های گوشت را تهیه و توزیع کرده است.

 

وی بیان کرد: در این اقدام، بچه های مسجد تعداد 20 بسته گوشت «عقیقه» را پس از آماده سازی تحویل خانواده های محروم شهرستان گراش توزیع کردند.

 

مقتدری با اشاره به اینکه این تامین هزینه این اقدام با نیت کمک به محرومان توسط یکی از خیران انجام شده است، عنوان کرد: این تعداد بسته گوشت با هزینه ای افزون بر 30 میلیون ریال تهیه شده است.

 

وی عنوان کرد: تا کنون فعالیت های متفاوتی در راستای کمک به محرومان در این کانون فرهنگی و هنری با هدف دستگیری و حمایت از افراد محروم و نیازمند به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش خاطرنشان کرد: اقدامات خیرخواهانه وعام المنفعه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» در قالب فوق برنامه های این کانون انجام شده که از ابتدای سال تا کنون تعداد ۱۳ فوق برنامه در راستای کمک رسانی به خانواده های محروم تحقق پیدا کرده است.

پایان پیام/ 691