چهارمین کارگاه آموزشی «سبک زندگی اسلامی، استحکام بنیان» در مسجد امام حسن(ع) برگزار شد

چهارمین کارگاه آموزشی «سبک زندگی اسلامی، استحکام بنیان» در مسجد امام حسن(ع) برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
چهارمین کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی، استحکام بنیان خانواده با همکاری موسسه قرآن و عترت امام حسین(ع) در مسجد امام حسن (ع) روستای سرآب‌ بیز باشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، پرویز مددی با اشاره به برنامه‌های این اداره در راستای حفظ بنیان خانواده و کاهش طلاق در شهرستان باشت، گفت: یکی از اولویت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت در سال جدید اجرای برنامه‌های «خانواده محور» در سطح شهر و روستاهای اطراف است.

 
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت با بیان اینکه برنامه‌های خانواده محور در دستور کار این اداره قرار دارد، افزود: این برنامه‌ها در راستای حفظ و استحکام بنیان خانواده‌ها در سطح شهرستان برگزار می‌شود‌.
 
 
وی عنوان کرد: این اداره برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی در مساجد و حسینیه‌ها را در برنامه کاری خود قرار داده است‌.
 
 
مددی با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته چند دوره کارگاه‌ آموزشی سبک زندگی اسلامی در مساجد و حسینیه‌های شهر و روستاهای اطراف برگزار شده است، خاطرنشان کرد: چهارمین کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی، استحکام بنیان خانواده با همکاری امام جمعه و موسسه قرآن و عترت امام حسین(ع) در روستای سرآب‌ بیز باشت با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدی برگزار شد. 
 
 
وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی در باشت را باعث استحکام هر چه بیشتر خانواده‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به ویژه طلاق در این شهرستان دانست.

پایان پیام/ 82