مشارکت ۷۵ کانون فرهنگی هنری مسجد در شیراز برای اجرای طرح «ریحانه»

مشارکت ۷۵ کانون فرهنگی هنری مسجد در شیراز برای اجرای طرح «ریحانه»

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی از مشارکت ۷۵ کانون فرهنگی هنری مساجد در شیراز برای اجرای طرح «ریحانه» خبر داد و گفت: این طرح از طرح های زیر مجموعه طرح جامع «خانواده متعالی» شهرداری شیراز است.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: نهاد خانواده به عنوان نخستین و مهم ترین نهادی است که هر فرد در آن پای می گذارد و رشد می کند و چنان از اهمیت و قداستی برخوردار است که در این خصوص احادیث و روایات زیادی نیز آمده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره در فرمایشات گهربار خود بر لزوم پرداختن به خانواده به صورت مسائل زیر بنایی تاکید فرموده اند، افزود: در این راستا طرح «ریحانه» از طرح های زیر مجموعه طرح جامع عملیاتی «خانواده متعالی» از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ارائه شده است و در اجرای آن 75 کانون فرهنگی هنری مسجد شیراز مشارکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این طرح با موضوع توانمندسازی مربیان مهد های کودک اجرا خواهد شد، ادامه داد: جلسه توجیهی با حضور «علی اکبر سلطانی»، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز به میزبانی شورا برگزار شده و مدیران، مسئولان امور خواهران، مربیان و نمایندگان خواهر کانون های مساجد شیراز حضور داشتند.

حجت الاسلام امیدی یادآور شد: هم اکنون در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برنامه های ویژه نونهالان و کودکان در قالب مهد های قرآنی در حال اجراست و برخی مساجد در زمان اقامه نماز های جماعت و مراسم های مناسبت های ملی و مذهبی برنامه های ویژه کودکان را اجرا می کنند که نیازمند توجه و حمایت است.

پایان پیام/ 130