آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت کانون حضرت مسلم‌بن‌عقیل(ع) شفت

آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت کانون حضرت مسلم‌بن‌عقیل(ع) شفت

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
عفتی از آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت کانون حضرت مسلم‌بن‌عقیل(ع) شفت خبر داد و گفت: برنامه‌های اردویی، ورزشی و کامپیوتر از جمله برنامه‌های این کانون در فصل تابستان است.

«محمدرضا عفتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شفت اظهار کرد: حضور جوانان در برنامه‌های اوقات فراغت زمینه لازم برای احیای کارکردهای مختلف مسجد را فراهم می‌کند .

 

مدیر کانون حضرت مسلم‌بن‌عقیل(ع) شفت افزود: جوانان و نوجوانانی که در برنامه های اوقات فراغت مساجد شرکت می کنند از فضای معنوی درون مسجد نیز بهره مند و از لغزش و خطا مصون خواهند بود.

 

وی با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان کلاس‌های اوقات فراغت برای جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده است گفت: برنامه‌های اردویی، ورزشی و کامپیوتر از جمله برنامه‌های این کانون در فصل تابستان است.

 

عفتی تصریح کرد: مسابقات آزاد پینگ‌پنگ در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسال همزمان با عید غدیر خم با مشارکت حضرت مسلم‌بن‌عقیل(ع) و کانون بعثت مسجد اباصالح(عج) در پارک کودک شفت برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون حضرت مسلم‌بن‌عقیل(ع) شفت خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت ایجاد نشاط اجتماعی، احیاء کارکرد‌های مساجد و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.

پایان پیام/ 526