برای رسیدگی به امور مساجد به جوانان در کنار هیات امنا بها دهیم

برای رسیدگی به امور مساجد به جوانان در کنار هیات امنا بها دهیم

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
حسینی پور به مساجد پویا و فعال استان مازندران اشاره و ضمن قدردانی از مردم این خطه از شمال کشور برای پویایی این پایگاه های دینی،‌گفت: تقویت مساجد با بهره گیری از ظرفیت جوانان در کنار هیات امنای باسابقه در دستور کار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیدمحمود حسینی پور» امروز(۲۹خرداد) در نشست دستگاه های دست اندرکار در مسجد با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران در استانداری دیار علویان با بیان اینکه توفیقات بیشمری جریان انقلاب در استان کسب کرده، اظهار کرد: نباید با کلی گویی داشته های جبهه انقلاب را خدشه دار کنیم. بیان نقاط ضعف با هدف تقویت نقاط مثبت مورد توجه باشد.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه یکی از توفیقات دولت سیزدهم آزادسازی سواحل و مدیریت این موهبت الهی بوده است، افزود: امسال ۷۰درصد غریق کاهش داده شد. این تدبیر جریان انقلاب در استان بوده است و روح امید را به جامعه باز گردانده است.

 

وی با بیان اینکه مسجد کانون انسان سازی است، گفت: به واسطه انقلاب اسلامی مسجد نماد مقاومت معرفی شده است و نباید اجازه خدشه دارشدن جایگاه مساجد را دهیم.

 

حسینی پور به مساجد پویا و فعال استان اشاره و ضمن قدردانی از مردم این خطه از شمال کشور برای پویایی این پایگاه های دینی،‌گفت: تقویت مساجد با بهره گیری از ظرفیت جوانان در کنار هیات امنای باسابقه در دستور کار باشد.

 

وی با بیان اینکه مساجد استان در طول سال مملو از جمعیت غیر بومی می شود و باید برای حضور این مسافران و گردشگران برنامه داشته باشیم، اظهار کرد: مازندران مقصد گردشگری است نباید اجازه دهیم اینجا صرفا پایگاه تفریحی برای اقشار متوسط به بالا شود باید برای مقابله با فرهنگ بیگانه برنامه داشت.

 

حسینی پور به سگ گردانی در روستاهای استان اشاره و بیان کرد: مساجد برای مقابله با تهدیدات فرهنگی برنامه ریزی کنند.

 

وی برلزوم ایجاد تعامل بین فرمانداران و امور مساجد استان تاکید کرد و گفت: فرمانداران با همکاری دستگاه های متولی امر به دنبال ساماندهی مساجد استان باشند.

 

حسینی پور خاطرنشان شد: هزینه های نگهداری باید از طریق ایجاد کسب و کار در جوار مساجد تامین شود.

پایان پیام/ 286