اجرای طرح آسمانی ها در بیش از هزار پایگاه اوقات فراغت تابستان

اجرای طرح آسمانی ها در بیش از هزار پایگاه اوقات فراغت تابستان

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
جوادی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری به دنبال جذب نوجوانان و جوانان به مساجد هستند، گفت: طرح آسمانی ها ویژه اوقات فراغت تابستان با شعار «مسجد شوربندگی و نشاط زندگی»در هزار و ۱۵۹کانون فرهنگی هنری مساجد استان مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسین جوادی» امروز(۲۹خرداد) در نشست دستگاه های دست اندرکار در مسجد با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران و «سید محمود حسینی پور» استاندار دیار علویان از ایجاد کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یک اتفاق فرهنگی مبارک یاد و اظهار کرد: برای تقویت فعالیت های حوزه مساجد نیازمند انقلاب فرهنگ در عرصه جذب اعتبار و تخصیص بودجه هستیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه بودجه اندک حوزه فرهنگ و هنر جوابگوی نیازهای این بخش نیست، گفت: هزار و ۱۵۹کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرها و روستای استان فعالیت دارند که ثمرات و برکات فعالیت های این کانون ها در جای جای استان ملموس است.

 

وی به اجرای طرح ملی اوقات فراغت مساجد با شعار«مسجد شوربندگی و نشاط زندگی» با هدف جذب کودکان و نوجوانان به مسجد و ترویج فرهنگ و هنر دینی و ارزشی در سطح مساجد استان اشاره کرد و اافزود: فعالیت های این کانون ها در بستر سامانه بچه های مساجد در حال اجرا است.

 

جوادی با بیان اینکه متربیان اوقات فراغت مساجد استان از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیمه می شوند، گفت: نور، رسانه، دانش، همدلی، کتاب، قلم، ترنج، سرود، نمایش، فیلم، فن آوری و کارآفرینی محور فعالیت های این کانون ها در حوزه اوقات فراغت تابستان است.

پایان پیام/ 286