به دنبال تکمیل بخش تأسیسات مسجد جامع ساری هستیم

به دنبال تکمیل بخش تأسیسات مسجد جامع ساری هستیم

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
حجت الاسلام حیدری گفت:تکمیل بحث گرمایش و سرمایش مسجد جامع شهرستان ساری با دستور استاندار مازندران و با همراهی اداره کل میراث فرهنگی،‌گردشگری و صنایع دستی استان در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» امروز(۲۹خرداد) در نشست دستگاه های دست اندرکار در مسجد با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران و «سید محمود حسینی پور» استاندار دیار علویان با بیان اینکه برنامه های اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مازندران در سطح امامزادگان فعالیت دارد، اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی مساجد برعهده ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی،‌ سپاه،‌ بسیج است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه مساجد همجوار امامزادگان استان نیز به همت اوقاف استان رسیدگی می شود، افزود:  در قریب به ۲۸۰بقعه طرح نشاط معنوی در تابستان اجرایی می شود.

 

وی با ببان اینکه در قریب به ۳۰۰بقعه و مسجد که بعضا موقوفاتی هم دارند طرح بصیرت عاشورایی با همکاری اوقاف و امورخیریه استان برگزار می شود، گفت: جذب اعتبارات برای مساجد و اماکن متبرکه در استان مازندران محدود و ناچیز است.

 

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه ساخت و ساز ها در سطح مساجد و اماکن متبرکه توسط خیرین و مردم دین دار استان انجام می شود، افزود: تکمیل بحث گرمایش و سرمایش مسجد جامع شهرستان ساری با دستور استاندار مازندران و با همراهی اداره کل میراث فرهنگی،‌گردشگری و صنایع دستی استان در دست اجرا است.

 

وی از استاندار مازندران و نماینده ولی فقیه در استان خواست تا بحث جذب اعتبارات اماکن متبرکه و مساجد برای استان علوی تبار مازندران به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توصیه شود.

 

 

پایان پیام/ 286