تاکید بر لزوم توجه به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد سپیدان

تاکید بر لزوم توجه به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد سپیدان

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
حسینی ضمن تاکید بر لزوم توجه به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد سپیدان، گفت: شاهد کمبود اعتبار و تجهیزات در کانون های فرهنگی هنری مساجد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید ابراهیم حسینی»، امروز (یکشنبه 29 خرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سپیدان که با محوریت بررسی وضعیت کانون های مساجد این شهرستان با عنوان «مسجد، هسته مقاومت» برگزار شده بود، گفت: مساجد یک تشکل فرهنگی هستند و لازم است که در اجرای فعالیت ها همه فعالان فرهنگی در مسجد اعم از پایگاه بسیج، کانون های فرهنگی هنری، هیئت های مذهبی و اصحاب مسجد با هم تعامل و هم افزایی داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سپیدان با ارائه گزارشی از برنامه ها، افزود: در بحث تولید محتوا، کلاس های آموزشی، مسابقات فرهنگی و توزیع بسته های معیشتی مساجد سپیدان سنگ تمام گذاشتند و باید مورد حمایت واقع شود.

وی با بیان اینکه شاهد کمبود اعتبار و تجهیزات در کانون های فرهنگی هنری مساجد هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم فعالیت ها لازم است از ظرفیت های موجود در استان و شهرستان کانون های مساجد حمایت شوند.

لازم به ذکر است؛ طی نشست شورای فرهنگ عمومی که با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان محلی همراه بود، مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد سپیدان به بیان نقطه نظرات پرداختند و اهدای لوح تقدیر و تجلیل از مسئولان و مدیران کانون های مساجد برگزار شد.

پایان پیام/ 130