مسجد محوری باید با جدیت پیگیری شود

مسجد محوری باید با جدیت پیگیری شود

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
محمدی با تاکید بر اینکه باید سعی کنیم تا غربت مساجد را که با بهانه های مختلف ایجاد شده است را بشکنیم، گفت: مسجد محوری از صدر اسلام بوده و اکنون باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مسلم محمدی» امروز (یکشنبه 29 خرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سپیدان که با محوریت بررسی وضعیت کانون های مساجد این شهرستان با عنوان «مسجد، هسته مقاومت» برگزار شده بود، گفت: مسجد محوری از صدر اسلام بوده و اکنون باید با جدیت پیگیری شود.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه سپیدان با تاکید بر اینکه باید سعی کنیم تا غربت مساجد را که با بهانه های مختلف ایجاد شده است را بشکنیم، افزود: باید بررسی کرد که چرا دانش آموزان وارد مسجد نمی شوند و در این خصوص چاره اندیشی کرد.

وی با اشاره به اینکه طبق نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امام جماعت در مسجد محوریت دارد، اظهار داشت: اکثر مساجد ما امام جماعت ندارد و باید در این خصوص وارد عمل شد.

خاطرنشان می شود؛ نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد سپیدان با بیان نقطه نظرات توسط مدیران کانون های مساجد و اهدای لوح تقدیر و تجلیل از مسئولان و مدیران کانون های مساجد همراه بود.

پایان پیام/ 130