باید به حوزه فرهنگ نگاه جدی شود

باید به حوزه فرهنگ نگاه جدی شود

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
رضایی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ، آسیب های جدی وجود دارد، گفت: باید به حوزه فرهنگ نگاه جدی شود و عدم توجه به حوزه های فضای مجازی و سواد رسانه ای و عدم ارائه آموزش در این زمینه باعث تشدید آسیب های این حوزه شده است که باید چاره جویی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد رضایی»، امروز (یکشنبه 29 خرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سپیدان که با محوریت بررسی وضعیت کانون های مساجد این شهرستان با عنوان «مسجد، هسته مقاومت» برگزار شده بود، با تاکید بر غنی سازی برنامه های اوقات فراغت گفت: در فصل تابستان باید بتوانیم با غنی سازی برنامه ها، فعالیت های اثرگذاری را اجرا کنیم.

فرماندار سپیدان خاطرنشان کرد: برنامه های اوقات فراغت باید در طول سال و به ویژه تابستان ویژه همه اقشار و سنین مختلف برنامه ریزی و برقرار باشد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ، آسیب های جدی وجود دارد، تاکید کرد: باید به حوزه فرهنگ نگاه جدی شود و عدم توجه به حوزه های فضای مجازی و سواد رسانه ای و عدم ارائه آموزش در این زمینه باعث تشدید آسیب های این حوزه شده است که باید چاره جویی کرد.

رضایی با تاکید بر اینکه فرهنگ جهت دهنده برنامه هاست، افزود: کسانی که خود را ادامه دهنده راه انقلاب می دانند باید به دوردست ها و مناطق روستایی نگاه جدی داشته باشند.

خاطرنشان می شود؛ نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد سپیدان با بیان نقطه نظرات توسط مدیران کانون های مساجد و تجلیل از مسئولان و مدیران کانون های مساجد با اهدای لوح تقدیر همراه شد.

پایان پیام/ 130