ابرازتاسف نماینده ولی فقیه درمازندران از اظهارات عجیب کارشناس برنامه «طبیب» شبکه سه

ابرازتاسف نماینده ولی فقیه درمازندران از اظهارات عجیب کارشناس برنامه «طبیب» شبکه سه

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن ابرازتاسف نماینده ولی فقیه درمازندران از اظهارات عجیب کارشناس برنامه «طبیب» شبکه سه ، گفت: گفته های کارشناس برنامه در مبحث ایجاد آرترز درپی اقامه نماز پوچ و بی اساس است و باید عذرخواهی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لایینی»امروز(۲۹خرداد) در نشست دستگاه های دست اندرکار در مسجد تحت عنوان شورای عالی مساجد استان که با همراهی «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران در استانداری برگزارشد،‌اظهار کرد: مساجد از دیرباز تاکنون پایگاه مردم بوده و کمک های مادی برای پشتیبانی از جبهه های دوران دفاع مقدس از سنگر مسجد جمع آوری و ارسال می شده است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه مسجد در زمان صلح کارکردهای دیگری دارد و باید کارکردهای مساجد در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی برجسته شود، افزود: مساجد محلات باید با شناسایی آسیب های اجتماعی و فرهنگی به دنبال کاهش این معضلات و مشکلات باشند.

 

وی با ابراز گلایه مندی از شبکه سه سیما برای گفته های کارشناس برنامه در مبحث ایجاد آرترز درپی اقامه نماز گفت: این کارشناس باید در همین برنامه جبران مافات کند و از حرف های پوچ و بی اساس خود عذرخواهی کند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به اهمیت برنامه ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در مساجد اشاره کرد و خواستار تقویت فعالیت های مسجدی در حوزه غنی سازی اوقات فراغت تابستان دانش آموزان و دانشجویان شد.

پایان پیام/ 286