برگزاری پیاده روی هفتگی در کانون «مشکات الرضا (ع)» جهرم

برگزاری پیاده روی هفتگی در کانون «مشکات الرضا (ع)» جهرم

تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
رحیمی گفت: برنامه پیاده روی با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم به صورت هفتگی برگزار می شود.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به سلامتی روح و جسم، از جمله تاکیدات بزرگان دین مبین اسلام است که کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» با برگزاری ویژه برنامه های متنوع، سعی بر تحقق آن دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری با برنامه ریزی، ساعتی از اوقات خود را صرف ورزش و سلامتی کرده تا روحیه نشاط را در میان اهالی مسجد تقویت کنند.

 

وی بیان کرد: برنامه پیاده روی در این کانون فرهنگی هنری یکشنبه شب های هر هفته به صورت مداوم برگزار می شود و اهالی مسجد پس از اقامه نماز مغرب و عشا در این برنامه شرکت می کنند.

 

رحیمی عنوان کرد: حضور مسجدی ها در این برنامه پیاده روی علاوه بر تقویت سلامت جسمانی، به تقویت برادری، یکدلی و صمیمت آنها کمک شایانی می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: این برنامه به صورت هفتگی برگزار می شود و مسجدی ها با حضور در مجموعه ورزشی «تختی» ساعتی از وقت خود را در کنار یکدیگر به پیاده روی می گذرانند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم در پایان از عموم بچه های مسجد در این کانون فرهنگی برای شرکت در این برنامه مفرح و با نشاط دعوت کرد.

پایان پیام/ 691