آغاز استعدادیابی مداحان برای حضور در برنامه تلویزیونی محرم هم معلی هست

آغاز استعدادیابی مداحان برای حضور در برنامه تلویزیونی محرم هم معلی هست

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
ایمان عباس زاده گفت: به تازگی با توجه به درخواست شبکه ۳ صدا و سیما در حال استعدادیابی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان علاقمند به مداحی هستم.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به تازگی با توجه به درخواست شبکه ۳ صدا و سیما در حال استعدادیابی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان جنوب کرمانی علاقمند به مداحی هستم.

 

مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت در این باره، افزود: نحوه کار به این شکل است که مداحان علاقمند به شرکت در برنامه تلویزیونی محرم هم معلی هست، کلیپ هایی از اجرای خود را برای بنده ارسال می کنند.

 

وی بیان کرد: کلیپ های قابل قبول برای بررسی نهایی به صدا و سیما ارسال می شوند تا در صورت تایید در ماه محرم از شبکه ۳ پخش شوند.

 

عباس زاده ابراز کرد: خوشبختانه استقبال نوجوانان و جوانان بسیار زیاد است که همین امر کار انتخاب برترین ها را کمی سخت کرده است.

 

مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت ادامه داد: این پویش علاوه بر شناسایی ظرفیت های هنری نوجوانان و جوانان می تواند زمینه پرورش استعدادهای آنها را فراهم کند.

 

وی یادآور شد: تاکنون با محوریت این کانون فرهنگی هنری چند دوره آموزش سرود و مداحی برگزار شده و این آمادگی را داریم که برای علاقمندان دوره های آموزشی برگزار کنیم.

 

عباس زاده با یادآوری تازه ترین فعالیت های گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت، اظهار کرد: اجرای سرود در جشن بزرگ ضامن آهو یکی از این فعالیت ها است که در دهه کرامت از سوی مسجد امام رضا (ع) در زمین چمن ورزشگاه ورزشی شهید زحمت‌کشان شهر جیرفت اجرا شد.

 

مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت اضافه کرد: همچنین در محل میدان امام شهر جیرفت یک اجرا به صورت خیابانی انجام شد.

 

وی عنوان کرد: یکی از برنامه های هر ساله این گروه، اجرای سرود در حرم مطهر رضوی در ایرانه علیم دهه کرامت است که امسال با توجه به هم زمانی این ایام با امتحانات بچه ها توفیق اجرا در حرم مطهر را نداشتیم.

 

عباس زاده در خاتمه، گفت: ان شاالله در ماه محرم به دعوت آستان قدس رضوی، گروه سرود شهید پایدار در حرم مطهر رضوی اجرا خواهد داشت.

پایان پیام/ 586