جریان شناسی شهید چمران الگوی بچه مسجدی ها باشد

جریان شناسی شهید چمران الگوی بچه مسجدی ها باشد

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
حجت الاسلام باقری گفت: جریان شناسی شهید چمران الگوی بچه مسجدی ها و همگان باشد که مصداق ارزش های نظام است و نباید فراموش شود.

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: توجه به ارزش های و آرمان های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران مسئله مهمی است که نباید هیچ گاه از نظر دور نگه داشته شود و در این راستا برخی از افراد جریان ساز هم باید مورد توجه قرار گیرند.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: شهید چمران از انسان ها و افراد اثرگذار و جریان ساز انقلاب اسلامی ایران بوده است که خدمات مختلفی را ارائه نموده است و نسل جدید باید بیش از پیش با اندیشه های این مرد بزرگ آشنا شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهید چمران ناشناخته بود و باید به جامعه و نسل جدید شناسانده شود و این مساله اکنون وظیفه ماست.

 

حجت الاسلام باقری گفت: شهید چمران داشمند بزرگ و از شاگردان علمای بزرگ بود که در انقلاب خدمات شایانی به نظام و انقلاب کرد و تلاش های فراوانی در جبهه حق علیه باطل کرد.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: جریان شناسی شهید چمران الگوی بچه مسجدی ها و همگان باشد که مصداق ارزش های نظام است و نباید فراموش شود و امروز بچه های مسجد باید در این بخش فعال تر از گذشته وارد عمل شوند.

 

وی یادآور شد: مصطفی چمران در ۳۱ خرداد ماه ۱۳۶۰ در جبهه سوسنگرد به شهادت رسید و زندگی و راه و روش این شهید ارزشمند باید برای نسل جدید بیان شود.

پایان پیام/ 175