کانون امام خمینی(ره) وسطی کلا قائمشهر میزبان همایش مدیریت خانواده

کانون امام خمینی(ره) وسطی کلا قائمشهر میزبان همایش مدیریت خانواده

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
میری از برگزاری همایش و سلسله کلاس های مشاوره ای مدیریت خانواده به میزبانی کانون امام خمینی(ره) وسطی کلا قائمشهر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا با استفاده از این دوره های آموزشی بنیان خانواده را تقویت کنیم.

«سید حسین میری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تلاش دشمن برای سست کردن بنیان خانواده امروزه بر کسی پوشیده نیست و همه ما باید تلاش کنیم تا بنیان خانواده حفظ شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) روستای وسطی کلا قائمشهر از برگزاری همایش مدیریت خانواده به میزبانی کانون امام خمینی(ره) وسطی کلا قائمشهر خبر داد و افزود: تلاش داریم تا با استفاده از این دوره های آموزشی بنیان خانواده را تقویت کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: نکته ها و درس هایی در مورد رفتارهای پرخطر، چگونگی مراقبت از کودکان و نوجوانان در برابر اعتیاد و آسیب های اجتماعی و تلاش برای تحکیم بنیان خانواده از موارد مهمی است که در این دوره  برای والدین بیان می شود.

 

میری گفت: در واقع تلاش داریم تا والدین آنچه که باید از جوانان و نوجوانان و کودکان خود بدانند در این دوره از سلسله کلاس های مشاوره فراگیرند.

 

مدیر مسئوول کانون امام خمینی(ره) وسطی کلا قائمشهر افزود: جلسه مشاوره والدین نوجوانان و دانش آموزان با موضوع «مدیریت خانواده» با حضور سرکار «ازکات » کارشناس خانواده با حضور حدود 50 نفر از والدین در کانون امام خمینی(ره) حسینیه امام خمینی(ره) وسطی کلا قائمشهر برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: کانون امام خمینی(ره) وسطی کلا قائمشهر با تلاش و همکاری قرارگاه تحول محله مهدوی روستای وسطی کلا قائمشهر تلاش دارد تا با این سلسه برنامه ها ضمن تقویت والیدت و شناساندن آسیب های اجتماعی به آنان، سبک زندگی اسلامی را در جامعه رواج دهد.

 

میری یادآور شد : این دوره از کلاس های مشاوره ای از سال های قبل آغاز شده و ابتدا از مدرسه و با تعداد کم آغاز کردیم که دوره های کنترل خشم و مدیریت خانواده در دوره های گذشته انجام و اجرایی شد و اکنون این کلاس ها را به سمت و سوی مسجد هدایت کرده و این دوره از کلاس های مشاوره ای با حضور والدین در کانون امام خمینی(ره) وسطی کلا قائمشهر برگزار می شود.

پایان پیام/ 175