تدارک کانون فرهنگی هنری شهید «مصطفی احمدی روشن» اشکذر در اولین تابستان قرن جدید

تدارک کانون فرهنگی هنری شهید «مصطفی احمدی روشن» اشکذر در اولین تابستان قرن جدید

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
کانون فرهنگی هنری شهید «مصطفی احمدی روشن» با همکاری پایگاه مقاومت شهید بهشتی اشکذر، برنامه‌های متعددی را ویژه اولین تابستان قرن جدید تدارک دیده است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، همزمان با فرا رسیدن تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت، کانون فرهنگی هنری شهید «مصطفی احمدی روشن» با همکاری پایگاه مقاومت شهید بهشتی اشکذر با شعار «شادی، آموزش و معنویت، در سایه مسجد» میزبان فعالیت‌های متعددی در اولین تابستان قرن جدید خواهد بود.

 
بچه‌های مسجد با شرکت در دوره‌های این کانون فرهنگی هنری علاوه بر دریافت گواهینامه حضور در کلاس می‌توانند در سه عرصه علمی و آموزشی؛ فرهنگی و تربیتی؛ ورزشی و تفریحی مهارت‌های خود را افزایش داده و از اوقات فراغت تابستانی بهترین استفاده را داشته باشند.
 
این گزارش می افزاید: تیراندازی، سرگرمی روبیک، خیاطی (فنی و حرفه‌ای)، کار با چوب مقدماتی، تقویتی دروس تحصیلی، کمک‌های اولیه (هلال احمر)، برق‌کشی ساختمان (فنی و حرفه‌ای) عنوان رشته‌هایی است که در گروه علمی و آموزشی به همت کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی احمدی روشن برگزار می شود.

 

همچنین اعضای کانون می توانند در گروه فرهنگی و تربیتی، از حضور در دوره‌ها و کلاس‌های مداحی، احکام، کارگاه نماز، کلاس‌های قرآنی، نقاشی و خلاقیت (ویژه نونهالان 5 تا 7 سال) در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت خود بهره مند شوند؛ ضمن اینکه در گروه ورزشی و تفریحی نیز با تلاش جهادی بچه‌های مسجد شرکت در رشته‌های شنا، کاراته، فوتبال، اردو و ستاره‌شناسی، بازدیدهای دوره‌ای فراهم شده است.
 
 
بر پایه این گزارش: بازه سنی شرکت در این کلاس ها 5 تا 18 سال است و علاقه مندان برای شرکت در این اردوها می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به شماره 0245-178-0992 در فضای مجازی پیام ارسال کنند و یا هنگام اذان مغرب و عشا به مسجد الزهرا(س) واقع در اشکذر، شهرک حمزه سیدالشهدا(ع) مراجعه کنند.
 
 

پایان پیام/ 9