کانون‌های مساجد نقشی مهم در صیانت از دستاوردهای نظام با ورود موثر به جهاد تبیین دارند

کانون‌های مساجد نقشی مهم در صیانت از دستاوردهای نظام با ورود موثر به جهاد تبیین دارند

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با حضور در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بر جایگاه ارزشمند این مراکز موثر دینی و فرهنگی در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق ورود بیش از پیش به عرصه جهاد تبیین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور حضور یافت و با حجت الاسلام والمسلمین کمال خداداده، رئیس این ستاد دیدار و گفتگو کرد.

 

 

 

بنابر این گزارش، امام جمعه تبریز با تبریک انتصاب حجت الاسلام خداداده به عنوان رییس ستاد کانون های مساجد کشور، ابراز امیدواری کرد با روحیه انقلابی و جهادی که از ایشان سراغ دارند، شاهد تحولات مبارک و مهمی در عرصه رونق بخشی به فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد باشیم.

 

وی در این دیدار تقویت روحیه امید و نشاط دینی به همراه برخورد با اقشار مختلف جامعه بر محور مدارا و سماحت را که مورد تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی هم بوده است، از اولویت های ستاد کانون های مساجد برشمرد.
 

حجت الاسلام والمسلمین خداداده نیز ضمن خیر مقدم به نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و تقدیر و تشکر بسیار به جهت حضور ایشان در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد، تشریف فرمایی حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم به این مکان فرهنگی را حکایت از توجه مضاعف ایشان به موضوع مسجد و و کانون های مساجد دانست.
 

وی در بخش دیگری از این دیدار و گفتگو، از مدیران و اعضای کانون به عنوان سربازان ولایت و افسران عرصه جنگ نرم یاد کرد و در ادامه افزود: از ویژگی های انحصاری و مهم کانون های مساجد، ارتباط دقیق ساختاری و صمیمانه مدیران این مراکز فرهنگی با امام جماعت مسجد است.

قابل ذکر است گفتگوی تفصیلی شبستان با حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم به زودی در این خبرگزاری منتشر می شود.

پایان پیام/ 9