اختتامیه شعر عاشورایی کودک و نوجوان برگزار می شود

اختتامیه شعر عاشورایی کودک و نوجوان برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: اختتامیه شعر عاشورایی کودک و نوجوان با مشارکت نهادهای فرهنگی استان فردا ۱۳ آذرماه در سالن همایش های کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان استان برگزار می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اختتامیه شعر عاشورایی کودک و نوجوان با مشارکت نهادهای فرهنگی استان فردا 13 آذرماه در سالن همایش های کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این کنگره به همت کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (سلام الله علیها) و موسسه ققنوس اقلیم حکمت با همکاری دستگاه های فرهنگی استان برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول افزود: در این آئین از برگزیدگان نهایی تجلیل و گزارشی از روند برگزاری این کنگره ارائه خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: محمد سیمزاری، اللهوردی نیکفال و خانم ستونه از اساتید برجسته استانی در خصوص ادبیات و حوزه کودک به عنوان هیئت داوران مشخص شده بودند و آثار ارسال توسط آنها داوری شد.

 

سقاء ادامه داد: این کنگره ویژه رده سنی 7 تا 17 سال هست و هر شاعر 3 اثر در همه قالب‌های شعری به دبیرخانه این کنگره ارسال کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اعلام کرد: حضور نوجوانان و جوانان و سمت و سو دادن استعدادها و افکار و اندیشه های این قشر از جامعه با فرهنگ و معارف عاشورا بستر ساز ایجاد جامعه حسینی و در نهایت به سمت تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

پایان پیام/ 365