کلاس های اوقات فراغت کانون خاتم الانبیاء بیرجند آغاز شد

کلاس های اوقات فراغت کانون خاتم الانبیاء بیرجند آغاز شد

تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۱
باباییان گفت: کلاس های اوقات فراغت کانون خاتم الانبیاء بیرجند در رشته های مختلف آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرسول بابائیان» امروز (اول تیر) در مراسم افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت کانون خاتم الانبیاء اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) بیرجند که ۱۵ سال از تاسیس آن می گذرد داری ۱۰۳ عضو و ۱۱ هزار و ۳۰۰ امتیاز در سامانه فهما است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء بیرجند با بیان اینکه این کانون امسال جزو کانون های شایسته تقدیر در رواق نور شناخته شده است، افزود: کلاس های فرهنگی هنری این کانون طی دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا با رعایت مسائل بهداشتی و با در نظر گرفتن محدودیت ها برگزار شد و هم اکنون نیز این کلاس ها در رشته های مختلف برنامه ریزی شده است.

 

بابائیان با اشاره به برگزاری با کیفیت کلاس های اوقات فراغت کانون ها، گفت: راه اندازی بازارهای فصلی در راستای حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی در جوار مساجد را پیگیری می کنیم تا محصولات تولیدی اعضای کانون را به فروش برسانیم.

 

وی از برگزاری و اجرای گروه های سرود از جمله «سلام فرمانده» خبر داد و افزود: در ایام قربان، غدیر، شهادت امام رضا(ع) و در مناسبت های مختلف دینی و مذهبی گروه های سرود و تئاتر مختلف توسط اعضای کانون تمرین، اجرا خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء بیرجند با بیان اینکه ثبت نام اعضاء از طریق سایت بچه های مسجد انجام می شود، گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان، بارگذاری اثرهای هنری، شعر، رمان، هنر تجسمی، خطاطی، نقاشی و دوره های قرآنی مختلف از طریق این سایت انجام می شود.

 

بابائیان در پایان گفت: از قسمت خدمات فهما، در سایت بچه های مسجد، دوره‌هایی تا 26 بهمن ماه امسال برای اعضای کانون گذاشته شده که اعضا می توانند از  تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی استفاده و مدرک فتوشاپ، تولید محتوا و تدوین فیلم را از دانشگاه صنعتی دریافت کنند.

 

پایان پیام/ 575