تربیت نیروهای انقلابی و متعهد در دستور کار کانون های مساجد قرار گیرد

تربیت نیروهای انقلابی و متعهد در دستور کار کانون های مساجد قرار گیرد

تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۱
حسنی بر ضرورت رونق بخشی به فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: کانون های مساجد، تربیت نیروهای انقلابی و متعهد را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در نشست صمیمی با مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خدابنده بر ضرورت رونق بخشی به فعالیت کانون های مساجد تاکید کرد و گفت: افق دید کانون های فرهنگی و هنری فعال سازی کانون رسانه، نویسندگی، تئاتر و سرود در 28 باب کانون فرهنگی و هنری در سال جاری است.

 

امراله حسنی پویایی کانون های مساجد را عامل اصلی رونق بخشی مساجد خواند و گفت: دولت سیزدهم نگاه اولویت دار به مساجد دارد و باید از این ظرفیت در جهت پویایی بیشتر کانون های مساجد استفاده کرد.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های مساجد نقش موثری در تربیت نیروهای انقلابی دارند، گفت: مقام معظم رهبری در خصوص تقویت حلقه های میانی تاکید داشتند و کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز حلقه میانی بین مردم  و حاکمیت هستند.

 

در ادامه سرپرست کانون های مساجد استان زنجان نیز تعداد کانون های مساجد استان زنجان را 382 باب کانون خواند و گفت: از این تعداد 90 باب کانون در شهرستان خدابنده فعالیت می کنند.

 

محسن اسلامی با اشاره به همراهی یک باب کانون های فرهنگی و هنری در بخش سجاسرود، یک باب کانون فرهنگی و هنری در بخش گرماب، یک باب کانون فرهنگی و هنری در بخش گل تپه و مرکزی و یک باب کانون فرهنگی و هنری در بخش بزینه رود در طرح فهما گفت: از کانون های فرهنگی و هنری مساجد درخواست می کنیم تا در طرح فهمای 1401 با اولویت اوقات فراغت ورود جدی داشته باشند.

 

وی ادامه داد: برنامه های کانون های مساجد در سال جاری با محوریت تحکیم بنیان خانواده، هرکانون یک گروه سرود، یک گروه تئاتر، طرح نشاط و تعالی در 9 محور خواهد بود.

 

اسلامی در پایان خواستار ارتباط بیشتر کانون های مساجد با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و انجمن های فرهنگی و هنری شد.

پایان پیام/ 693