برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مسجد النبی(ص) باشت

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مسجد النبی(ص) باشت

تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۱
مددی گفت: کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مسجد النبی(ص) باشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، پرویز مددی در حاشیه برپایی کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان، اظهار داشت: امروز آسیب‌های اجتماعی متعددی در جامعه خانواده‌ها و به ویژه جوانان را تهدید می‌کند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی در جامعه سبب ایجاد معضلات و گرفتاری‌هایی برای خانواده‌ها شده است، افزود: آسیب‌های طلاق، اعتیاد، فضای مجازی از جمله آسیب‌های اجتماعی بوده که مشکلات بسیاری برای خانواده‌ها ایجاد کرده است.

 

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: با داشتن برنامه‌های صحیح و برنامه‌ریزی درست و مطلوب می‌توان با آسیب‌های اجتماعی در جامعه مقابله کرد.

 

مددی تصریح کرد: مقابله با آسیب‌های اجتماعی تنها از عهده یک اداره یا نهاد برنمی‌آید و همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید دلسوزانه پای کار بیایند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی کارگاه‌های آموزشی در مساجد و حسینیه‌های شهر باشت و روستاهای اطراف برگزار می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: در ادامه برپایی کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یک کارگاه آموزشی در مسجد النبی(ص) باشت برگزار شد.

 

مددی افزود: این کارگاه آموزشی به مربیگری حجت‌الاسلام سید حبیب الله بلادی‌پور امام جمعه موقت باشت برگزار و با استقبال خوب از سوی مردم و جوانان مواجه شد و شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی با راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مساجد و حسینیه‌های باشت و روستاهای اطراف ادامه دارد.

پایان پیام/ 82