برگزاری کلاس ‌های فرهنگی و هنری در مساجد می ‌تواند نسلی هنرمند و فرهنگور را برای جامعه پرورش دهد

برگزاری کلاس ‌های فرهنگی و هنری در مساجد می ‌تواند نسلی هنرمند و فرهنگور را برای جامعه پرورش دهد

تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۱
قانعی با اشاره به اینکه مساجد و حسینیه‌ ها به ویژه در تابستان باید جایی برای شکوفایی و بالندگی فرهنگی، هنری و ورزشی کودکان، نوجوانان و جوانان باشد، گفت: برگزاری کلاس ‌های فرهنگی و هنری در مساجد می ‌تواند نسلی هنرمند و فرهنگور را برای جامعه پرورش دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی»، امروز (پنج شنبه 2 تیر) در بازدید از کانون فرهنگی هنری «سابقون» حسینیه «شهدای کوی پیروزی» شیراز که در قالب برنامه «همپای محراب» برگزار شده بود، بر پویایی فعالیت ‌های مسجدمحور تاکید کرد و گفت: مساجد و حسینیه‌ ها به ویژه در تابستان باید جایی برای شکوفایی و بالندگی فرهنگی، هنری و ورزشی کودکان، نوجوانان و جوانان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: برگزاری کلاس ‌های فرهنگی و هنری در مساجد می ‌تواند نسلی هنرمند و فرهنگور را برای جامعه پرورش دهد.

خاطرنشان می شود؛ در این بازدید که هفتمین برنامه از دیدار های «همپای محراب» بود، «حمیدرضا قانعی» با همراهی حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس از کلاس ‌های نقاشی کودکان، ورزش های رزمی نوجوانان و کارگاه هنری صنایع چوبی بازدید و با مسئولین کانون فرهنگی هنری و برخی از مردم گفتگو کردند.

 

پایان پیام/ 130