بهترین مکان برای آموزش آموزه های اسلامی و آرمان های به مردم مسجد است

بهترین مکان برای آموزش آموزه های اسلامی و آرمان های به مردم مسجد است

تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۱
حجت الاسلام دروندپور ضمن اشاره به جایگاه مسجد در اسلام و جامعه اسلامی، گفت: بهترین مکان برای اینکه آموزه های اسلامی و آرمان های انقلاب به گوش مردم برسد، مسجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «غلامرضا دروندپور»، امروز (پنجشنبه 2 تیر) در نشست مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد زرین دشت که با عنوان «مسجد، هسته مقاومت» در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود، ضمن اشاره به جایگاه مسجد در اسلام و جامعه اسلامی، گفت: بهترین مکان برای اینکه آموزه های اسلامی و آرمان های انقلاب به گوش مردم برسد، مسجد است.

امام جمعه شهرستان زرین دشت خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از جمله سردار حاج قاسم سلیمانی همگی پرورش یافته مسجد بودند و از مساجد اعزام شدند.

وی با اشاره به کمبود امام جماعت در مساجد شهرستان زرین دشت، اظهار داشت: زرین دشت 25 مسجد دارد و تنها پنج مسجد از حضور امام جماعت برخوردار است که به دلیل عدم وجود اسکان و خانه عالم امکان استقرار روحانی در برخی نقاط وجود ندارد.

حجت الاسلام دروندپور با تاکید بر اینکه کانون زمانی فعال می شود که امام جماعت داشته باشد، افزود: روحانیون در جریان جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری (مظدله العالی)، افسران جنگ نرم هستند و باید در این خصوص هم اندیشی شود.

امام جمعه زرین دشت خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی باید به سمت فعالیت های فرهنگی برویم که دشمن این مقوله را نشانه گرفته است و این امر مستلزم برنامه مدون، تجهیزات به روز و هزینه کافی است.

 

 

پایان پیام/ 130