آغاز دوره آموزشی «شنا» ویژه بچه های مسجد در کانون ‌«دوستان ‌آسمانی»

آغاز دوره آموزشی «شنا» ویژه بچه های مسجد در کانون ‌«دوستان ‌آسمانی»

تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۱
گواهیان از آغاز دوره آموزشی «شنا» ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پس از برگزاری کلاس های تابستانه فوتسال که در روزهای اخیر آغاز شده، دوره آموزشی شنا نیز از امروز شنبه چهارم تیرماه ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» کلید می خورد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» افزود: این برنامه با حضور بچه های مسجد و در استخر «توحید» آغاز و گام به گام آموزش شنا به روش اصولی به شرکت کنندگان فرا داده می شود.

 

گواهیان عنوان کرد: مربی این کلاس نیز توسط یکی از بچه های مسجد و از مربیان برجسته رشته شنا بوده است که هر سال این کلاس آموزشی را ویژه بچه های مسجد برگزار می کند.

 

وی با اشاره به زمان برگزاری کلاس شنا در این کانون فرهنگی هنری، خاطرنشان کرد: بدین منظور روزهای، شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و در ۲ سانس‌  ۱۰ تا ۱۱ و ۱۱ تا ۱۲ دوره آموزشی شنا ویژه بچه های مسجد برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در پایان با اشاره به اینکه با آغاز فصل تابستان و به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کلاس های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری و... ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار می شود، اظهار کرد: سایر کلاس های تابستانی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» نیز به مرور برگزار می شود.

پایان پیام/ 691