آغاز ویژه برنامه های تابستانه کانون «شهدای بیت الله» فسا

آغاز ویژه برنامه های تابستانه کانون «شهدای بیت الله» فسا

تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۱
مرزبان از آغاز فعالیت های تابستانه ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» شهرستان فسا خبر داد.

«محمدصادق مرزبان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فسا، گفت: با آغاز فصل تابستان، فعالیت های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» ویژه بچه های مسجد برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» شهرستان فسا افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در این کانون فرهنگی هنری، فعالیت های تابستانی در حوزه های مختلف ویژه تمام مقاطع سنی انجام می شود.

 

وی بیان کرد: این برنامه ها در محورهای تربیتی و اعتقادی، ورزش و نظامی، آموزش و مهارتی، قرآن و مداحی برای فصل تابستان و در راستای غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد به صورت هدفمند طرح ریزی شده است.

 

مرزبان عنوان کرد: علاوه بر این فعالیت ها، برنامه های اردویی و تفریحی و مسابقات فرهنگی نیز در دستور کار کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» شهرستان جهرم قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه آغاز نام نویسی برنامه های تابستانی در این کانون فرهنگی هنری، خاطرنشان کرد: علاقمندان شرکت در این برنامه ها می توانند برای نام نویسی، هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» حضور پیدا کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» فسا در پایان از عموم کودکان، نوجوانان و جوانان این شهرستان برای نام نویسی و شرکت در کلاس های اوقات فراغت فصل تابستان دعوت به عمل آورد.

پایان پیام/ 691