کانون های مساجد جنوب کرمان پای کار احیای فرهنگ غدیر

کانون های مساجد جنوب کرمان پای کار احیای فرهنگ غدیر

تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۱
مجید خوبی زاده گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه در حال مهیا شدن برای برپایی کاروان پیاده روی غدیر در سطح شهرها و روستاها هستند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان،: یکی از ضروریات امروز جامعه را احیای فرهنگ غدیر دانست و گفت: اگر پس از وفات پیامبر اکرم (ص) واقعه غدیر به دست فراموشی سپرده نشده بود، هرگز عاشورایی اتفاق نمی افتاد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: از آنجایی که عید غدیر در پیش رو است بنابراین کانون های مساجد جنوب کرمان در حال برنامه ریزی و تدارک ویژه برنامه های مناسبتی این روز هستند.

 

وی افزود: به همین منظور کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه در حال مهیا شدن برای برپایی کاروان پیاده روی غدیر در سطح شهرها و روستاها هستند.

 

خوبی زاده ابراز کرد: بچه مسجدی عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد با در دست داشتن پرچم هایی با محتوای غدیر مسیر مسجد تا گلزار شهدا را با پای پیاده طی می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: در این بین تعدادی از کانون های فرهنگی هنری در نظر دارند با استفاده از ظرفیت گروه های نمایش، وقایع غدیر را در به تصویر کشند.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: مولودی خوانی، خطبه خوانی غدیر و برپایی ایستگاه های صلواتی در طول مسیر از برنامه های کاروان پیاده روی غدیر است.

پایان پیام/ 586