فراخوان جشنواره ایده‌پردازی «هر مسجد، یک پایگاه قرآنی»

فراخوان جشنواره ایده‌پردازی «هر مسجد، یک پایگاه قرآنی»

تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۱
فراخوان جشنواره ایده‌پردازی «هر مسجد، یک پایگاه قرآنی» از سوی مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا اعلام شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، جشنواره ایده‌پردازی «هر مسجد، یک پایگاه قرآنی» از سوی مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

 

این جشنواره با هدف گسترش فرهنگ قرآنی در مساجد و در راستای پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری ویژه عموم علاقه‌مندان و شهروندان اجرا می‌شود.

 

چگونگی ارائه جاذبه‌ها و زیبایی‌های قرآن به منظور جذب حداکثری قرآنیان، ارتقای علوم و دانش‌های مربوط به قرائت‌های قرآن و فهم و تفسیر قرآن، خلاقیت از طریق فضای مجازی جهت آموزش قرآن و جذب حداکثری، ضرورت و نیاز مردم به شناخت معارف قرآنی و ارتباط آن با مساجد، نحوه آموزش قرآن به جهت اثربخشی حداکثری در مساجد، راه‌های جذب قرآن‌آموزان با روش‌های نو و خلاقانه، برگزاری مسابقات با محوریت مساجد و مسجد و جهاد تبیین از جمله سرفصل‌های این جشنواره است.

 

متقاضیان و صاحب‌نظران تا ۳۱ شهریورماه فرصت دارند، ایده‌های خود را به صورت مکتوب و یا تصویری از طریق شماره‌های ۰۹۰۴۵۴۷۷۶۹۱ و ۰۲۱۳۳۲۵۰۰۴۳ ارسال کنند. به بهترین ایده‌های قابل اجرا، هدایا اعطا می شود.

پایان پیام/ 40