اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در کانون های مساجد خرم‌دره با محوریت خانواده

اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در کانون های مساجد خرم‌دره با محوریت خانواده

تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۱
مرادی، فعال‌سازی و ایجاد تحرک بیشتر در راستای تربیت نسل نوجوان و جوان سالم، بابصیرت و متدین را از اولویت های کانون‌های مساجد در خرم‌دره عنوان کرد و گفت: کانون‌های مساجد برنامه‌های خود در ایام تابستان را با محوریت خانواده اجرا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره ظهر در بازدید از کانون فرهنگی و هنری عمار شهرستان خرم‌دره فعال‌سازی و ایجاد تحرک بیشتر در راستای تربیت نسل نوجوان و جوان سالم، بابصیرت و متدین را از اولویت های کانون‌های مساجد در خرم‌دره عنوان کرد و گفت: کانون‌های مساجد برنامه‌های خود در ایام تابستان را با محوریت خانواده و کلاس‌های مفرح و مفید اجرا خواهند کرد.

 

مهدی مرادی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد جمعیت شهرستان خرم‌دره در شهر ساکن هستند و ۱۵ روستای دارای سکنه در این شهرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: توجه به راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و هنری در نقاط مختلف شهرستان مدنظر قرار دارد.

 

وی با اشاره به برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره در زمینه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، ادامه داد: متولیان فرهنگی در این شهرستان تعامل سازنده‌ای با ائمه جماعت و روحانیون دارند که همین موضوع می‌تواند نقطه قوتی در تقویت برنامه‌های کانون‌های مساجد باشد.

 

این مسئول با اشاره به اینکه می‌توان از ظرفیت کانون‌های مساجد در تقویت و رونق بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد بهره گرفت، گفت: هر مسجدی که نیمه‌فعال است را می‌توان با فعال کردن کانون مسجد در آن مسجد رونق بخشید.

 

در ادامه این بازدید نیز مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری عمار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کانون و تقدیر از حمایت‌های فرهنگ و ارشاد خرم‌دره گفت: کلاس‌های اوقات فراغت درکانون با نشست‌های تخصصی در حوزه قرآن ونهج‌البلاغه آغاز شده وبا توجه به استقبال جوان و نوجوانان کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن، احکام، اموزش نماز، مسابقات کتاب‌خوانی و ... نیز در کانون برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/ 693