گردهمایی شبکه رابطین ستاد فهمای مازندران در اردوگاه شهدای خرماکلا برگزار می شود

گردهمایی شبکه رابطین ستاد فهمای مازندران در اردوگاه شهدای خرماکلا برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۱
حجت الاسلام نعمتی به تکاپوی اعضای کانون های مساجد مازندران برای کسب جایگاه های برتر درچهارمین رویداد ملی فهما اشاره کرد و گفت: برای تبیین اهداف این رویداد بین بچه های مسجد،گردهمایی شبکه رابطین ستاد فهمای استان در اردوگاه شهدای خرماکلا برگزار می شود.

حجت الاسلام «رجب نعمتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح اقدامات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برای تبیین جایگاه و اهداف چهارمین رویداد ملی فهما بین بچه های مساجد استان اظهار کرد:چهارمین رویداد فهما از ۲۱ خرداد همزمان با میلاد امام رضا(علیه السلام) همانند دیگر استان های کشور در دیار علویان آغاز شد و کانون ها با توجه به ظرفیت ها و امکانات خود می توانند یک تا سه رواق را برای شرکت در فهما انتخاب کنند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران افزود: برای این رویداد همانند سال های گذشته در سه شبستان و ۱۲ رواق کار ویژه تعریف و برای هر یک از رواق ها ۲۰ هزار امتیاز تعیین شده است که هدف اصلی آن ارائه چارچوب مشخص به مدیران و اعضای کانون ها برای نقش آفرینی هدفمند در حوزه فرهنگ و هنر  است.

 

حجت الاسلام نعمتی، شاخص های مهارتی (آموزشی)، میدانی، رقابتی (جشنواره‌ای)، شبکه‌ای، تعاملی و خودجوش هویتی و ساماندهی را به عنوان گستره فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد فهما برشمرد و گفت: مسجد محوری، نگاه تشکیلاتی، پیوست رسانه ای، جاذبه آفرینی هنری، از جمله شاخص های ارزیابی فعالیت‌های کانون در رواق های ۱۲ گانه است.

 

وی به تکاپوی اعضای کانون های مساجد مازندران برای کسب جایگاه های برتر درچهارمین رویداد ملی فهما اشاره کرد و گفت: برای تبیین اهداف این رویداد بین بچه های مسجد،گردهمایی شبکه رابطین ستاد فهمای استان  در اردوگاه شهدای خرماکلا برگزار می شود.

 

حجت الاسلام نعمتی یادآورشد: این گردهمایی با حضور ۵۷ نفر از شبکه رابطین ستاد فهمای مازندران از پنج شنبه ۹تیر همزمان با سالروز شهادت امام جواد (علیه السلام) آغاز و تا روز جمعه ۱۰تیر ادامه خواهد داشت.



وی خاطرنشان شد: مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند پس از ورود به ناحیه کاربری خود در سامانه بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir نسبت به انتخاب رواق تخصصی جهت ارزیابی در رویداد فهما اقدام کنند.

پایان پیام/ 286