دورهمی بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» با برگزاری اردوهای تفریحی و ورزشی

دورهمی بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» با برگزاری اردوهای تفریحی و ورزشی

تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۱
گواهیان گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با شرکت در اردوهای تفریحی و ورزشی اوقات فراغت خود را پربار کردند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در فصل تابستان  زمینه برای برگزاری برنامه ها و فعالیت های تفریحی و ورزشی مهیا بوده و فرصتی برای تقویت یکدلی و صمیمت بیشتر بچه های مسجد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: این کانون فرهنگی هنری از فرصت تابستان استفاده کرده و برنامه های متعددی را در زمینه های مختلف در حال برگزار کردن است.

 

وی بیان کرد: اردوی باغ شهر، از جمله برنامه هایی بود که در روزهای گذشته برگزار شده و بچه های مسجد در گروه سنی خردسالان با استقبال بی نظیر خود در آن شرکت کردند.

 

گواهیان عنوان کرد: بیش از 80 نفراز بچه های مسجد در این اردوی یک روزه شرکت کرده و برنامه ها و فعالیت های سرگرمی متعددی برای آنها برگزار شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه هایی که در روزهای گذشته در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد، اردوی شنا و فوتسال بود که این برنامه ها نیز ویژه گروه سنی خردسالان انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم اظهار کرد: در این برنامه ها نیز که به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد انجام شد، بیش از 50 نفر حضور داشتند.

پایان پیام/ 691