اوقات فراغت تابستان فرصتی برای برگزاری دورهمی خانواده ها با محوریت مسجد است

اوقات فراغت تابستان فرصتی برای برگزاری دورهمی خانواده ها با محوریت مسجد است

تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی با بیان اینکه اوقات فراغت تابستان فرصتی برای برگزاری دورهمی خانواده ها با محوریت مسجد است، گفت: این دورهمی ها در قالب اردو بنیان خانواده ها را قوی تر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (یکشنبه 5 تیر) در اردوی آموزشی، تفریحی کانون فرهنگی هنری «والفجر» مسجد «جامع نو» شهرستان زرقان با بیان اینکه اوقات فراغت تابستان فرصتی برای برگزاری دورهمی خانواده ها با محوریت مسجد است، گفت: با توجه به شرایط کنونی ضرورت اینکه مساجد برنامه های متنوع برای خانواده ها داشته باشند و اردو های آموزشی برای والدین و فرزندان برگزار کنند، احساس می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس، هدف از اجرای این اردو را ایجاد نشاط و شادابی در خانواده ها و پیوند خانه و مسجد عنوان و خاطرنشان کرد: در این اردو ها و دور همی ها زمینه هایی فراهم می شود که خانواده ها با بهره گیری از آموزش کارشناسان و فعالان حوزه خانواده بتوانند بنیان و ارتباط قوی تری به وجود آورند.

حجت الاسلام امیدی تاکید کرد: در این اردو یکصد نفر از خانواده ها به همراه فرزندان کودک و نوجوان شرکت کرده اند و مباحث کلی در زمینه تربیت فرزند و کار با کودک با حضور «محمد استرحام»، کارشناس حوزه خانواده ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

پایان پیام/ 130