اجرای طرح« نذر قربانی در عید قربان» به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش

اجرای طرح« نذر قربانی در عید قربان» به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش

تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۱
مقتدری گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش طرح« نذر قربانی در عید قربان» به اجرا در می آید.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در تداوم فعالیت های خیرخواهانه کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، به منظور حمایت از محرومان و نیازمندان، ویژه برنامه هایی تدوین و برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: با توجه به نزدیک شدن به عید سعید قربان و در راستای کمک به محرومان، طرح «نذر قربانی در عید قربان» به همت بچه های مسجد برنامه ریزی و اجرایی می شود.

 

وی بیان کرد: در اجرای این برنامه با فراخوان عمومی از شهروندان تقاضا داریم کمک های نقدی خود را به منظور تهیه گوشت نذری و توزیع آن میان خانواده های کم بضاعت اهدا کنند.

 

مقتدری عنوان کرد: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری در روز عید سعید قربان و با قربانی کردن گوسفند، بسته های گوشت را به دست افراد و خانواده های کم بضاعت رسانده و ثواب کمک به محرومان شریک می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» خاطرنشان کرد: بدین منظور دست یاری را به پیش خیران و نیکوکاران که همواره یاری گر برنامه های خیرخواهانه ما هستند دراز کرده و از آنان می خواهیم با همت خود در این اقدام خداپسندانه سهیم شوند.

پایان پیام/ 691