اردوی کوهنوردی ویژه نوجوانان کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد

اردوی کوهنوردی ویژه نوجوانان کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد

تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۱
گواهیان گفت: نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در یک اردوی کوهنوری شرکت کردند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت فصل تابستان، برنامه ها و فعالیت های متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری و تفریحی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: یکی از برنامه های مفرح که از دیرباز در مورد توجه و استقبال بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری بوده، ورزش کوهنوردی است که بخشی از اوقات فراغت اعضای این کانون را به خود اختصاص داده است.

 

وی بیان کرد: با برنامه ریزی هایی که در هر کدام از گروه های این کانون فرهنگی هنری انجام می شود، علاوه بر سایر فعالیت ها، برنامه کوهنوردی نیز گنجانده شده است.

 

گواهیان عنوان کرد: در جدیدترین برنامه کوهنوردی مسجدی ها در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، نوجوانان گروه های «امام جواد (ع)» و «حضرت ابوالفضل (ع)» به صورت مشترک به اردوی کوهنوردی رفتند.

 

وی خاطرنشان کرد: نوجوانان مسجدی در این برنامه، ارتفاعات «تنگاب» در بخش مرکزی شهرستان جهرم را پیموده و یک روز شاد و به یادماندنی را برای خود خلق کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان اظهار کرد: در این برنامه بیش از 20 نفر از بچه های مسجد حضور داشتند.

پایان پیام/ 691