آغاز برنامه های اوقات فراغت مقطع متوسطه کانون «شهدای بیت الله» فسا از هشتم تیرماه

آغاز برنامه های اوقات فراغت مقطع متوسطه کانون «شهدای بیت الله» فسا از هشتم تیرماه

تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۱
مرزبان گفت: برنامه های اوقات فراغت تابستانی کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» شهرستان فسا از هشتم تیرماه آغاز می شود.

«محمدصادق مرزبان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» شهرستان فسا، برنامه های متنوع در بخش های فرهنگی، هنری، ورزشی و... برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» شهرستان فسا افزود: برنامه های اوقات فر اغت دانش آموزان مقطع متوسطه اول عضو این کانون فرهنگی هنری قرار است از روز چهارشنبه هشتم تیرماه آغاز شود.

 

وی بیان کرد: بدین سبب آیین افتتاحیه برنامه های اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» ساعت 18 و 30 دقیقه روز چهارشنبه با حضور بچه های مسجد، مربیان و عوامل دست اندرکار در این کانون برگزار می شود.

 

مرزبان عنوان کرد: بچه های مسجد در مقطع متوسطه اول جهت اطلاع از فعالیت های اوقات فراغت و همچنین نام نویسی برای شرکت در این برنامه ها می توانند با حضور در آیین افتتاحیه اقدام کنند.

 

وی بیان کرد: این برنامه ها در محورهای تربیتی و اعتقادی، ورزش و نظامی، آموزش و مهارتی، قرآن و مداحی برای فصل تابستان و در راستای غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد به صورت هدفمند طرح ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» شهرستان فسا در پایان اظهار کرد: این برنامه ها به همت کمیته اوقات فراغت تابستان 1401 و در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برنامه ریزی و به اجرا در می آید.

پایان پیام/ 691