تدارک مسجد مقدس جمکران برای ایام شهادت جوادالائمه(ع)

تدارک مسجد مقدس جمکران برای ایام شهادت جوادالائمه(ع)

تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۱
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تشریح برنامه‌های این هفته میعاد منتظران، گفت: مراسم سالروز شهادت امام جواد(ع) و سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) ازجمله این برنامه‌ها است.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: حجت الاسلام مهدی حسین آبادی در تشریح برنامه‌های این هفته مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: برنامه‌های این هفته از روز سه شنبه، 7 تیرماه با محفل انس با قرآن و عترت پیش از اقامه جماعت مغرب و عشاء آغاز و پس از اقامه نماز، مراسم قرائت دعای توسل با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین واضحی و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: چهارشنبه، 8 تیر مراسم سوگواری شب شهادت امام جواد(ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام حسین آبادی و مداحی حاج جواد اشعری برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم عزاداری در سالروز شهادت امام جواد (ع) خبر داد و گفت: این برنامه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با مداحی کربلایی احمد نصرالهی برگزار می‌شود؛ مراسم قرائت دعای کمیل این هفته نیز همزمان با شام شهادت جوادالائمه (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین گنجی و مداحی حاج علی حبیب زاده در صحن جامع مهدوی برگزار می‌شود.

 

حسین آبادی با اشاره به اینکه روز جمعه مصادف است با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، بیان کرد: مراسم قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین الیاسی و مداحی حاج ابوذر بی وکافی برگزار می‌شود. مراسم سالروز این پیوند آسمانی نیز پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با نوای حاج مسعود زمانی برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: پایان بخش برنامه‌های این هفته قرائت زیارت آل یاسین در ساعت ۱۹ است.

 

پایان پیام/ 9