نشست رابطین فهما حول برنامه های اوقات فراغت برگزار شد

نشست رابطین فهما حول برنامه های اوقات فراغت برگزار شد

تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۱
مجید خوبی زاده گفت: نشست رابطین فهما شهرستان جیرفت حول برنامه های اوقات فراغت تابستانی برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری نشست رابطین فهما شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: شبکه رابطین فهما اولین شبکه تشکیلاتی باشد که در سطح کانون های مساجد تشکیل شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: رابطین فهما حلقه ای بین ستاد و کانون های مساجد هستند که علاوه بر انجام فعالیت های ویژه در کانون مسجد خود، برای پیشبرد برنامه های دیگر کانون ها، وظیفه راهنمایی و ترغیب را بر عهده دارند تا بتوانند در مسجد و کانون کار را پیش ببرند.

 

وی با اشاره به فرارسیدن اوقات فراغت تابستانی، ابراز کرد: برنامه های اوقات فراغت باید از تنوع و جذابیت برخوردار باشند تا زمینه جذب حداکثری کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد را فراهم کنند.

 

خوبی زاده اظهار کرد: باید با انجام فعالیت های مختلف سعی کرد تا مساجد ملجا همه خواسته های مردم باشند اگر این مهم محقق شود آنگاه اوقات فراغت پر بار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: با توجه به دغدغه و تاکید مقام معظم رهبری نسبت به جهاد تبیین و فضای مجازی بنابراین باید این مهم محور فعالیت های کانون ها باشد.

 

وی فعالیت در مساجد را دارای اجر و پاداش دانست و تاکید کرد: طبق حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اگر کسی چراغی در مسجد روشن کند خداوند خیر دنیا و آخرت را نصیب او می کند.

 

خوبی زاده در خاتمه یادآور شد: در نشست رابطین فهما از کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت که در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ عنوان کانون شایسته تقدیر را کسب کرده بود، تجلیل شد.

پایان پیام/ 586