طرح تابستان قرآنی آغاز شد

طرح تابستان قرآنی آغاز شد

تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۴۰۱
حجت الاسلام محمدتقی سعیدی افتتاح طرح اوقات فراغت تابستانی، خبر داد و گفت: این طرح امسال تحت عنوان طرح تابستان قرآنی آغاز شد.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از افتتاح طرح اوقات فراغت تابستانی، خبر داد و گفت: این طرح امسال تحت عنوان طرح تابستان قرآنی آغاز شد.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک شهید بهشتی جیرفت در این باره، افزود: یکی از برنامه های طرح تابستان قرآنی، آموزش روخوانی سوره حجرات همراه با تفسیر آن است.

 

وی ابراز کرد: در این دوره تابستانی بچه های مسجد باید سوره حجرات را حفظ کرده و ترجمه آیات آن را بنویسند.

 

حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: همچنین با هدف آموزش مفاهیم سوره حجرات نمایشنامه ای با محوریت این سوره مبارکه اجرا می شود.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک شهید بهشتی جیرفت اظهار کرد: علاوه بر این محتوای سوره مبارکه حجرات در طول اجرای طرح تابستان قرآنی در فضای مجازی منتشر می شود.

 

وی با یادآوری این مطلب که برنامه های طرح تابستان قرآنی از تنوع برخوردار است، اضافه کرد: در کنار فعالیت های قرآنی، مسابقات فوتسال برگزار می‌شود و بچه های مسجد به اردوهای زیارتی سیاحتی و کوهنوردی اعزام می شوند.

 

حجت الاسلام سعیدی عنوان کرد: طرح تابستان قرآنی روز شنبه ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار می‌شود و سپس برنامه های ورزشی اجرا شده و بعد از آن بچه ها در نماز جماعت شرکت می کنند.

پایان پیام/ 586