هم‌افزایی و معرفی ظرفیت‌ بچه‌های مسجد در سطح کشور با تحقق شبکه‌سازی کانون‌های مساجد

هم‌افزایی و معرفی ظرفیت‌ بچه‌های مسجد در سطح کشور با تحقق شبکه‌سازی کانون‌های مساجد

تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده در بازديد از کانون فرهنگي هنري امام خميني(ره)، مسجدالزهرا(س) تهران، گفت: ما به دنبال ايجاد شبکه‌سازي در عرصه‌هاي مختلف در سطح کانون‌هاي مساجد با هدف هم‌افزايي و معرفي ظرفيت بچه‌هاي مسجد به جامعه هستيم.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) مسجد الزهرا (س) واقع در خیابان وحدت اسلامی تهران شامگاه دوشنبه، 6 تیرماه میزبان حجت‌الاسلام  و المسلمین «کمال الدین خداداده»، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بود.


حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده با همراهی «علی جان پرنیان» مدیر کانون امام خمینی (ره) از بخش های مختلف مسجد و فعالیت های کانون از جمله جلسات و حلقه‌های معرفتی، کتابخانه، سالن ورزشی، مهدکودک بازدید کرد و در ادامه با آیت‌الله «سید باقر خسروشاهی» امام جماعت این مسجد دیدار داشت.



بر پایه این گزارش، وی در جریان این بازدید از نزدیک با فعالیت‌های اهل مسجد و کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) آشنا شد و در ادامه طی سخنانی با اشاره به اهداف ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور تصریح کرد: ایجاد شبکه‌سازی موثر و منسجم یکی از اهداف ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور است به نحوی که ذیل این شبکه سازی ظرفیت‌ها و امکانات هر کانون به مساجد و کانون‌های دیگر در سطح استان‌ها، شهرها و اساسا کل جامعه معرفی شود.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای بچه‌های مسجد در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: حضور مستمر در رشته‌های متنوع فرهنگی هنری از جمله سرود و تئاتر از یک سو؛ توسعه اقدامات جهادی و فعالیت‌های حوزه گردشگری و بوم‌گردی از سوی دیگر سبب شده است که کانون‌های مساجد به مثابه یک مرکز فعال مسجدی در سطح جامعه شناخته شوند؛ بنابراین با تحقق و ایجاد شبکه‌سازی وسیع در سطح کانون های مساجد سراسر کشور، شاهد معرفی این کارکردها و ظرفیت ها به جامعه و شکل گیری یک ارتباط دو سویه بین مردم و کانون ها خواهیم بود.

 

وی همچنین ضمن تاکید نسبت به گسترش حلقه‌های معرفتی و هم‌افزایی میان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: به دنبال تحقق راهکارهای پیشرفت و تحول در عرصه های مختلف بین کانون های مساجد کشور هستیم.

پایان پیام/ 9