کتابداران نمونه کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران تقدیر می شوند

کتابداران نمونه کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران تقدیر می شوند

تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸
حجت الاسلام علیخانی با اشاره به وجود ۴۶۹ کتابخانه در کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، گفت: نویسندگان حوزه دین و مسجد مازندران و کتابداران نمونه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، تقدیر می شوند.

حجت الاسلام «محمود علیخانی»، امروز (چهارشنبه13 آذر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: 466 کتابخانه در کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، وجود دارند که از این تعداد، 299 کتابخانه مخزن دار و مابقی، باز هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با اشاره به فعالیت 282 کتابدار در این کتابخانه ها، افزود:آئین تقدیر از نویسندگان حوزه دین و مسجد مازندران و کتابداران نمونه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، هفته آینده برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با کتابخانه های مجهز و کتاب های فاخر و ارزشمند در ارتقاء فرهنگ جامعه، تاثیرگذاری شگرف و ستودنی دارند که جهت تحقق این مهم، کانون های مساجد مازندران از هیچ تلاشی، کوتاهی نمی کنند.

 

حجت الاسلام علیخانی با اشاره به تاثیر بسیار تاسیس کتابخانه های کانون های مساجد با توجه به نشر علم و دانش به همراه تعهد بر جوانان و کودکان، ابراز کرد: ارائه راهکارهای مناسب در برابر هجمه های دشمنان با اشاعه بیش از پیش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، امکان پذیر است.

 

وی یادآور شد: در هفته کتاب، برنامه های متنوع در کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با شعار ملی «حال خوش خواندن» و با هدف تبدیل خواندن کتاب به لذت، برگزار شد.

پایان پیام/ 86