تاکید رئیس قوه قضائیه بر حضور مدیران قضایی در مساجد/ کمک مستمر مسجدی‌ها به آزادی زندانیان

تاکید رئیس قوه قضائیه بر حضور مدیران قضایی در مساجد/ کمک مستمر مسجدی‌ها به آزادی زندانیان

تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۱
محمدی با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه بر حضور مدیران قضایی در مساجد، گفت: ما از طریق کمک‌های مومنانه خیران مسجدی توانسته‌ایم کارهای بزرگی در حوزه زندان‌بانی انجام دهیم.

«غلامعلی محمدی » در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه تجربه 43 سال انقلاب اسلامی نشان می دهد هر کجا که پای مردم در میان باشد، می تواند گره های بزرگی باز شود، اظهار کرد: حضور مردم همیشه موجب شده است گره های بزرگی باز و منشا خدمات گسترده شود.

 

رئیس سازمان زندان های کل کشور افزود: ارتباط مسئولان با مردم همواره در زمره منویات مقام معظم رهبری بوده است و حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه نیز در همین راستا تاکید فراوان بر حضور مدیران و مسئولان در رده های بالایی و میانی در مساجد و در میان مردم دارد.

 

وی اضافه کرد: ارتباط با مردم منشا خدمات بسیاری می شود تا با استفاده از این ظرفیت مشکلات جامعه را کمتر کنیم و آسیب ها را به حداقل برسانیم.

 

محمدی گفت: ما از طریق کمک های مومنانه خیران و بعضی اوقات از طریق کمک های فکری مردم توانسته ایم کارهای بزرگی در حوزه زندان بانی انجام دهیم. بسیاری از زندانیان از طریق کمک های مومنانه خیران آزاد شدند و به جای حضور در محدودیت های زندان، در کنار خانواده حضور یافته و به خود و جامعه خدمت کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کمک هایی که ما در زمینه آزادی زندانیان دریافت کردیم توسط مسجدی ها صورت گرفته است و در این زمینه نقش ائمه جماعات و روحانیون بسیار قابل توجه بوده است.

پایان پیام/ 397