هشتمین همایش کریمه اهل بیت(س) در بندرعباس برگزار می شود/آیت الله صدیقی سخنران ویژه است

هشتمین همایش کریمه اهل بیت(س) در بندرعباس برگزار می شود/آیت الله صدیقی سخنران ویژه است

تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸
حجت الاسلام پهلوانی از برگزاری هشتمین همایش کریمه اهل بیت(س) در بندرعباس خبرداد و گفت: آیت الله صدیقی در این همایش سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام « احمد پهلوانی »، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: این همایش از هفت سال پیش تا کنون به صورت مستمر همراه با پیام مراجع عظام تقلید، حضور شخصیت های برجسته کشوری، مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم بویژه اعضای کانون های مساجد و هیئت های مذهبی در راستای معرفی هرچه بیشتر شخصیت این بانوی جلیل القدر و سیره آن بزرگوار به ویژه در حوزه ولایت پذیری و دفاع از ولایت در بندرعباس برگزار می شود.

 

وی افزود: آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از سخنرانان هشتیمین همایش کریمه اهل بیت هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: در این هشتمین همایش که همزمان با سالروز وفات آن حضرت برگزار می شود، از خانواده های معظم شهدایی که در رابطه با ترویج سیره اهل بیت(ع) فعالیت می کنند و همچنین سه نفر از بانوانی که مدیریت مواکب در ایام اربعین امسال را برعهده داشتند، تجلیل خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: هشتمین کریمه اهل بیت(س) شنبه ۱۶ آذر ماه جاری ساعت ۱۸ در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/ 88