کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت مردمی در تحقق اهداف نظام هستند

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت مردمی در تحقق اهداف نظام هستند

تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۱
عبودتیان ضمن تاکید نسبت به گسترش فعالیت‌های مسجدی در جامعه، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک ظرفیت مردمی در راستای تحقق اهداف نظام محسوب می‌شوند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، «سید احمد عبودتیان» دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، صبح امروز چهارشنبه 8 تیرماه با حضور در ساختمان شهید بهشتی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس این ستاد دیدار و گفت وگو کرد.
 
 
بر پایه این گزارش، عبودتیان، دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت در این دیدار با اشاره به نقش بی‌بدیل مساجد در جامعه اسلامی اظهار کرد: مسجد از صدر اسلام در اداره امور نقش داشت و منجر به تحولات گسترده‌ای با محوریت مردم شد.
 
 
وی ادامه داد: امروز نیز مساجد باید با محور مردم اداره شود تا شاهد شکوفایی ظرفیت‌های گسترده آن باشیم؛ نیازسنجی از سطح محلات و تدارک ویژه‌برنامه‌های مختلف در محیط مسجد برکات بیشماری را برای جامعه به ارمغان می‌آورد که زمینه‌ساز تربیت یک نسل مسجدی و دغدغه‌مند و انقلابی است. 
 
 
عبودتیان در بخش دیگری از مباحث خود ضمن تقدیر از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: کانون‌ها یک ظرفیت مسجدی و مردمی محسوب می‌شوند که می‌توانند با فعالیت‌های خود در جامعه منشا اثر بوده و در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی بیش از پیش گام بردارند.

پایان پیام/ 9