تداوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در مساجد و حسینیه‌ های شهرستان باشت

تداوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در مساجد و حسینیه‌ های شهرستان باشت

تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۱
مددی با اشاره به اینکه برپایی کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در مساجد و حسینیه‌های باشت، ادامه دارد، گفت: در راستای مقابله با معضل اعتیاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت فعالیت در فضای مجازی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز مددی» با اشاره به اهمیت آموزش جهت پیشگیری از اعتیاد، اظهار کرد: اعتیاد یکی از معضلاتی بوده که امروز خانواده‌ها به خصوص جوانان گرفتار است.

 
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت با بیان اینکه برای مقابله با آسیب اجتماعی اعتیاد، آموزش یک امر بسیار مهمی است، افزود: با کار فرهنگی و آموزش می‌توان از معضل اعتیاد در جامعه پیشگیری کرد.
 
 
وی نقش برپایی کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد را مهم دانست و ادامه داد: برپایی کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد می‌تواند نقش مهمی برای جلوگیری از رفتن جوانان به سمت اعتیاد داشته باشد و در کارگاه‌های آموزشی جوانان با قدرت نه گفتن و عواقب اعتیاد و مصرف مواد مخدر آشنا می‌شوند.
 
 
مددی خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت تاکنون کارگاه‌های آموزشی متعددی در زمینه پیشگیری از اعتیاد در سطح شهرستان برگزار کرده است.
 
 
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت با اشاره به اینکه برپایی کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در مساجد و حسینیه‌های باشت، ادامه دارد، افزود: در راستای مقابله با معضل اعتیاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت فعالیت در فضای مجازی را در دستور کار خود قرار داده است.
 
 
وی از تولید کلیپ، پوستر و تهیه بروشور با موضوع اعتیاد در فضای مجازی خبر داد و گفت: این اداره یک کلیپ و پوستر جهت آگاهی و آشنایی خانواده‌ها با عواقب و آسیب‌های اعتیاد ویژه فضای مجازی تولید کرده و این فعالیت‌ها در روزهای آینده نیز با برنامه‌های جدیدتر ادامه دارد.

پایان پیام/ 82