ورود کانون های مساجد به میدان جهاد تبیین ضروری است

ورود کانون های مساجد به میدان جهاد تبیین ضروری است

تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱
مرادیان با تاکید بر ضرورت ورود کانون های مساجد به میدان جهاد تبیین، گفت: امروز یکی از دغدغه های جدی نظام که رهبری به عنوان اولویت ماموریت فرهنگی مطرح کردند بحث جهاد تبیین است و بچه های مسجدی باید پیشگام تحقق این خواست رهبری باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «کیوان مرادیان» امروز(۱۰تیر) در گردهمایی شبکه رابطین ستاد فهمای استان مازندران و افتتاحیه طرح آسمانی ها(ویژه اوقات فراغت) در اردوگاه شهدای خرماکلا با بیان اینکه ایجاد هجمه دشمنان در مباحث فرهنگی یکی از راه های شناخت قوت و ضعف کارهای فرهنگی نظام است، اظهار کرد: سرود سلام فرمانده یکی از اثرگذارترین فعالیت های فرهنگی بوده که صدای دشمنان انقلاب را در آورد.

 


نماینده مردم شهرستان های قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلام بااشاره به اثرگذاری مساجد در بروز و ظهور انقلاب اسلامی، گفت: بعد از پیروزی انقلاب نیز مساجد بودند که جلوی انشقاق دشمن را در شهرها و روستاها گرفتند.

 

وی با بیان اینکه مساجد بزرگترین نهاد اثرگذار در جبهه فرهنگی محسوب می شوند، افزود: کانون های فرهنگی هنری یک سرمایه اجتماعی عظیم هستند و برای توسعه و پیشرفت این کانون ها باید برنامه داشت.

 

مرادیان با بیان اینکه اوایل انقلاب مساجد محل رجوع مردم بود و این نگاه در کانون های مساجد نیز باید تقویت شود، ادامه داد: امروز یکی از دغدغه های جدی نظام که رهبری به عنوان اولویت ماموریت فرهنگی مطرح کردند بحث جهاد تبیین است و بچه های مسجدی باید پیشگام تحقق این خواست رهبری باشند.

 

وی با بیان اینکه بچه های مساجد بایددشمن شناس باشند، گفت بحث نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی مهم باید مراقبت کرد تا دشمن در مجموعه های انقلابی و مسجدی نفوذ نکند.

 

مرادیان خاطرنشان شد:  کانون های مساجد کاری کنند نوجوانان و جوانان را خانه خود بدانند و برای حضور در فعالیت های مسجدی لحظه شماری کنند.

پایان پیام/ 286