نخستین نشست گفت‌وگوی «هر انسان، یک مسجد است» برگزار می‌شود

نخستین نشست گفت‌وگوی «هر انسان، یک مسجد است» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸
نخستین نشست گفت‌وگوی تخصصی با عنوان «هر انسان، یک مسجد است» ۱۶ آذرماه در موسسه امام موسی صدر برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، موسسه امام موسی صدر در برنامه‌های جدید فعالیتی خود قصد دارد سلسله نشست‌هایی در قالب گفت‌وگویی و با حضور کارشناسان و آشنایان با اندیشه امام موسی صدر را برگزار کند و به شکل تخصصی و موضوعی به واکاوی ابعاد و جزئیات اندیشه ایشان بپردازد.

 

موضوع نخستین گفت‌وگوی تخصصی، «جایگاه انسان در الهیات امام موسی صدر» است. اهمیت این موضوع از آن روست که این نوع نگاه و منزلت و حتی تقدس‌بخشی به انسان جایگاه اساسی در اندیشه امام موسی صدر به‌مثابه یکی از متفکران معاصر شیعه دارد. در این نشست مقدمات، ویژگی‌ها، شاخص‌ها و نتایج عملی این نگاه تازه الهیاتی بررسی و نقد خواهد شد.

 

سید حسین مرکبی در ابتدای این نشست به ارائه نتایج مطالعات خود می پردازد و سپس رسول رسولی‌پور و غلامرضا ذکیانی و مهدی فیروزان مطالب مطرح شده را نقد و بررسی خواهند کرد.

 

در این نشست علاوه بر چهار مهمان مذکور استادان دیگری نیز حضور دارند. حضور در این نشست تخصصی برای همه علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

 

این نشست شنبه، ۱۶ آذرماه از ساعت ۱۵:۳۰ در محل مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر واقع در شمال میدان هفت‌تیر، کوچه شهید شریعتی، جنب مسجدالرضا(ع)، پلاک ۱۰، واحد ۲ برگزار می‌شود.

 

 

پایان پیام/ 40