کانون های مساجد جهرم در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در شادی و شعف بودند

کانون های مساجد جهرم در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در شادی و شعف بودند

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱
نعمت اللهی گفت: آیین جشن و سرور سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور پرشور بچه های مسجد در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای شد تا بچه های مسجد در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم گرداگرد هم جمع شده و به جشن و سرور بپردازند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم افزود: این برنامه در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با مدیحه سرایی «محسن ذاکری» مداح اهل بیت (ع) و حضور پرشور بیش از 500 نوجوان و جوان مسجدی برگزار شد.

 

وی بیان کرد: آیین جشن سالروز پیوند آسمانی این 2 گوهر آسمان ولایت در کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» نیز با سخنرانی حجت الاسلام «محمد بهشتی» نویسنده و کارشناس مسائل مذهبی برگزار و «محمدصادق بهمن زادگان» ذاکر اهل بیت (ع) نیز در این محفل به مدیحه سرایی پرداخت.

 

نعمت اللهی عنوان کرد: نظیر چنین مراسمی در کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» نیز با مولودی خوانی ذاکرانی همچون قناعت پیشه، عطایی و بشارتی برگزار و بچه های مسجد در راستای این برنامه به جشن و سرور پرداختند.

 

وی اظهار داشت: عرض ارادت و احترام بچه های مسجد در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم به ساحت مقدس حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در سایر کانون ها همچون «شهید مطهری»، «مشکات الرضا (ع)» و کانون های مستقر در بخش های «سیمکان» و «کردیان» نیز انجام شده است.

 

پایان پیام/ 691